top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תNoah Chen

יום הזכרון

היום מציינים את יום הזכרון לחללי צהל, מבקשים בקשה קולקטיבית שלא נאבד עוד חיילים ושלא יהיו עוד מלחמות. שנעשה שלום עם עצמינו ועם השכנים שלנו. היום אני חושבת על אבא שלי. אבא שלי הוא חלל צה"ל חי, השאיר את הנשמה שלו על שדה הקרב. הוא שירת בכל המלחמות, גיבור גדול. אבל למשפחה שלו הוא התייחס בצורה מחפירה. הוא התעלל והאשים וכעס וברח והתעלם מאיתנו כל השנים. היום הוא מתקרב לגיל 80 והוא מנסה להתקרב, מנסה לבקש סליחה. סליחה אנוכית וקלוקלת ואני עייפה. אני מזהה את ההאשמה שמאחורי המילים שלו, האשמה על כך שאני לא מבינה אותו. ואני עייפה מזה. בהתמודדות עם הריק שהוא השאיר לי שחררתי אותו, חתכי את הכבלים שהכלום הרגשי הזה כרך סביבי. התרתי את הקשר. השארתי אותו מאחור. נפרדתי. סלחתי. למדתי למצוא מקום בריק. לא מוכנה לקבל חצי וקצת וכלום יותר. מבקשת יותר בשביל עצמי.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בית קטן

במושב קטן בדרום עומד בית. בית סוכנות קטן. הבית הקטן הזה עומד נטוש במשך שנים, למרות שהמושב הוא ותיק ומפותח. כשהמושב הוקם הבית הזה היה ככל הבתים, סתם בית רגיל. אבל היום כל הבתים שופצו או הוחלפו בבתי פאר

הינשוף מכרכור

על עץ אחד בחורשה ליד רחוב המושב בכרכור, שוכן לו ינשוף דיגיטלי או קוקיה מכנית ומקרקר ומקרקר וזועק וחורק את זעקתו. יכול להיות שזאת בכלל אזעקה של מכונית? אבל כל לילה מחצות ועד עלות השחר הוא זועק וזועק וח

Frequency

What is my frequency? What is the sound of my vibration? What is the colour of my resonance? Sometimes I meet people who I resonate with very much and I recognise their frequency. I see what they see,

bottom of page